Etc.../Carol

The Little Drummer Boy - Vienna Boys' Choir

센티멘탈 쵸이 2015. 12. 18. 00:27

 

 

The Little Drummer Boy

 

빈 소년 합창단

          

 

 

 

Come, they told me
(Pa-rum-pa-pa-pum)
A new-born King to see
(Pa-rum-pa-pa-pum)
Our finest gifts we bring
(Pa-rum-pa-pa-pum)

To lay before the King
(Pa-rum-pa-pa-pum)
(Rum-pa-pa-pum, rum-pa-pa-pum)
So to honor Him
(Pa-rum-pa-pa-pum)
When we come

Baby Gesu
(Pa-rum-pa-pa-pum)
I am a poor boy, too
(Pa-rum-pa-pa-pum)
I have no gift to bring
(Pa-rum-pa-pa-pum)

That's fit to give a King
(Pa-rum-pa-pa-pum)
(Rum-pa-pa-pum, rum-pa-pa-pum)
Shall I play for you?
(Pa-rum-pa-pa-pum)
On my drum?

Mary nodded
(Pa-rum-pa-pa-pum)
The ox and lamb kept time
(Pa-rum-pa-pa-pum)
I played my drum for Him
(Pa-rum-pa-pa-pum)

I played my best for Him
(Pa-rum-pa-pa-pum)
(Rum-pa-pa-pum, rum-pa-pa-pum)
Then, He smiled at me
(Pa-rum-pa-pa-pum)
Me and my drum

 

그들이 나에게 말했어요

 

오너라

새로 태어나신 어린 왕에게 가서

우리가 가진 최고의 선물을 그에게 드리자

새로나신 왕께 경배하러

우리 함께가자

 

아기 예수님

그러나 저는 당신처럼 가난한 소년이에요

가지고 온 선물이 없어요

어린 왕에게 드릴만한 선물이

그래서 연주를 해드리고 싶은데 괜찮을까요

제 드럼으로 말이에요

 

마리아가 고개를 끄덕였어요

때마침 태어난 송아지와 어린 양도 같이요

나는 그에게 드럼을 연주했어요

나는 최선을 다해 연주했어요

 

그러자 그가 웃었어요

나와 내 드럼을 보고