Pop Music

I Started A Joke - Bee Gees

센티멘탈 쵸이 2016. 9. 21. 01:37




I Started A Joke

 

Bee Gees

 

 

 




I started a joke,

which started the whole world crying,
but I didn't see that the joke was on me, oh no.
I started to cry, which started the whole world laughing,
oh, if I'd only seen that the joke was on me.

나는 장난을 시작했어요.

그러자 온 세상이 울기 시작했지요.

하지만 그 장난이 내게 돌아오는 것을 나는 알지 못했어요.

 아, 안돼...

나는 울기 시작했지요.

그러자 온 세상이 웃기 시작했어요.

아, 만일 그 장난이 내게 돌아오는 것을 알았더라면...

 


I looked at the skies, running my hands over my eyes,
and I fell out of bed, hurting my head

from things that I'd said.
Til I finally died,

which started the whole world living,
oh, if I'd only seen that the joke was on me.

 

손으로 눈을 비비며 하늘을 바라보았지요

그리고 내가 한 말들로 인해

 침대에서 떨어져 머리에 상처를 입었어요.

결국 나는 죽게 되었지요.

그러자 온 세상이 살아나기 시작했어요.

아, 만일 그 장난이 내게 돌아오는 것을 알았더라면...


 

I looked at the skies, running my hands over my eyes,
and I fell out of bed, hurting my head

from things that I'd said.
'Til I finally died,

which started the whole world living,
oh, if I'd only seen that the joke was one me.

 

손으로 눈을 비비며 하늘을 바라보았지요

그리고 내가 한 말들로 인해

침대에서 떨어져 머리에 상처를 입었어요.

결국 나는 죽게 되었지요.

그러자 온 세상이 살아나기 시작했어요.

아, 만일 그 장난이 내게 돌아오는 것을 알았더라면...

아, 정말로 그 장난이 내게 돌아오는 것을...


 

 

 

 

 

'Pop Music' 카테고리의 다른 글

The Power Of Love - Jennifer Rush  (0) 2016.09.24
Midnight Blue - E. L. O.  (0) 2016.09.23
Memory - Barbra Streisand   (0) 2016.09.20
Don't Know Much - Aaron Neville & Linda Ronstadt  (0) 2016.09.20
Don't Forget To Remember - Bee Gees  (0) 2016.09.20