Pop Music

You're All I Need - White Lion

센티멘탈 쵸이 2016. 10. 28. 00:51




You're All I Need

 



White Lion

 



 

 

 

 

I know that she's waitin'
For me to say forever
I know that I sometimes
Just don't know how to tell her
I want to hold and kiss her
Give her my love, make her believe
She doesn't know
She doesn't know

 

우리 영원히 함께 하자고
당신은 내게 말하고 싶은 거죠
난 내맘을 당신에게
어떻게 표현 해야할지를 모를 뿐이에요
당신을 안고 키스 하고 싶고
내 사랑과 믿음을 주고 싶은데
당신을 잘 모르네요
당신은 잘 몰라요


You're all I need beside me girl
You're all I need to turn my world
You're all I want inside my heart
You're all I need when we're apart
You're all that I need

 

그댄 나의 모든 것이죠. 내 곁에 있어줘요
그댄 나의 모든 것이죠. 이 세상이 변한다 하여도
그댈 원하는 내 맘이 전부 입니다.
그대의 모든걸 원하는 내 맘 뿐이에요
우리 먼 곳에 있다하여도 서로를 원하죠


I know that she's always
There when I need her loving
I know that I never
Told her how much I love her
I see her face before me
I look in her eyes
Just wondering why
She doesn't know
She doesn't know
She doesn't know

 

사랑이 필요할 땐
그댄 내 곁에 항상 있어 주었죠
그리고 내가 당신을 얼마나 사랑하는지
말하지 못하는 걸 알면서도요
내 눈은 당신만을 바라보고
당신 눈 속에 빠져들죠
이유는 모르겠어요
궁금하면서도 왜 몰라주는지
그녀는 왜 알지 못할까요
그녀는 정말 모르는 걸까요


You're all I need beside me girl
You're all I need to turn my world
You're all I want inside my heart
You're all I need when we're apart

 

 

그댄 나의 모든 것이죠 내 곁에 있어줘요
그댄 나의 모든 것이죠. 이 세상이 변한다 하여도
그댈 원하는 내 맘이 전부 입니다.
우리 먼 곳에 있다하여도 서로를 원하죠



Say, say that you'll be there
Whenever I reach out to feel
Your hand in mine
Stay, stay within my heart
Whenever I'm alone,
I know that you are there

 

언제라도 그댈 향해 손을 뻗으면
말해주세요 항상 곁에 있어주겠다고
이 곳에 내 마음 속에 머물러 주세요
내가 혼자일 때 마다
그대가 내 곁에 있어 줄 거란 것을
나는 알고 있습니다.



You're all I need beside me girl
You're all I need to turn my world
You're all I want inside my heart
You're all I need when we're apart

 

그댄 나의 모든 것이죠. 내곁에 있어줘요
그댄 나의 모든 것이죠 이 세상이 변한다 하여도
그댈 원하는 내맘이 전부 입니다.
우리 먼 곳에 있다하여도 서로를 원하죠


All that I need is for you to believe
All that I need is you

내가 원하는 건 그대가 날 믿어주는 것
내가 원하는 건 오직 그대 뿐이에요




 

'Pop Music' 카테고리의 다른 글

Sexy Back - Justin Timberlake   (0) 2016.10.29
Twist In My Sobriety - Tanita Tikaram  (0) 2016.10.28
Boogie Wonderland - Earth Wind & Fire   (0) 2016.10.28
Love Of My Life - Queen  (0) 2016.10.26
You Are So Beautiful - Joe Cocker   (0) 2016.10.21