Pop Music

Can't Smile Without You - Barry Manilow

센티멘탈 쵸이 2016. 10. 11. 03:10



Can't Smile Without You


Barry Manilow






You know I can't smile without you

I can't smile without you


당신은 알죠 나는 당신 없이는 웃을 수 없어요

당신 없이는 웃을 수 없어요



I can't laugh and I can't sing

I'm finding it hard to do anything


웃을 수 없고 노래할 수 없어요

어느 것을 하던지 어렵다는 것을 알게 되었어요



You see I feel sad when you're sad

I feel glad when you're glad


봐요 당신이 아플때 나도 아파요

당신이 행복할때 나도 행복해요



If you only knew what I'm going through

I just can't smile without you


내가 어떻게 지내고 있는지 당신이 알아 준다면..

나는 정말로 당신 없이는 웃을 수 없어요



You came along just like a song

And brightened my day


당신은 노래처럼 다가왔죠

그리고 내 삶을 밝게 비춰 주었어요



Who would of believed that you were part of a dream

Now it all seems light years away


당신이 꿈의 일부분 이었다는 것을 누가 믿어줄까요?

이제, 이 모든것은 지나간 시간같아요



And now you know I can't smile without you

I can't smile without you


당신은 알죠 나는 당신 없이는 웃을 수 없어요

당신 없이는 웃을 수 없어요



I can't laugh and I can't sing

I'm finding it hard to do anything


웃을 수 없고 노래할 수 없어요

어느 것을 하던지 어렵다는 것을 알게 되었어요



You see I feel sad when you're sad

I feel glad when you're glad


봐요 당신이 아플때 나도 아파요

당신이 행복할때 나도 행복해요



If you only knew what I'm going through

I just can't smile


내가 어떻게 지내고 있는지 당신이 알아 준다면..

나는 정말로 당신 없이는 웃을 수 없어요



Now some people say happiness takes so very long to find

Well, I'm finding it hard leaving your love behind me


요즘 사람들은 말하죠 행복은 찾기에 매우 긴 시간이 걸린다고

음.. 당신의 사랑을 뒤로한채 떠나는 것이 힘들다는 것을 알게 되었죠



And you see I can't smile without you

I can't smile without you


봐요, 나는 당신 없이는 웃을 수 없어요

나는 당신 없이는 웃을 수 없어요



I can't laugh and I can't sing

I'm finding it hard to do anything


웃을 수 없고 노래할 수 없어요

어느 것을 하던지 어렵다는 것을 알게 되었어요



You see I feel glad when you're glad

I feel sad when you're sad


봐요 당신이 행복할때 나도 행복해요

당신이 아플때 나도 아파요



If you only knew what I'm going through

I just can't smile without you


내가 어떻게 지내고 있는지 당신이 알아 준다면..

나는 정말로 당신 없이는 웃을 수 없어요






'Pop Music' 카테고리의 다른 글

It Never Rains In Southern California - Albert Hammond  (0) 2016.10.12
Time After Time - Cyndi Lauper  (0) 2016.10.11
It Must Have Been Love - Roxette  (0) 2016.10.11
Wherever You Will Go - The Calling   (0) 2016.10.09
Whatever - Oasis  (0) 2016.10.09