Pop Music

Whatever - Oasis

센티멘탈 쵸이 2016. 10. 9. 22:51




Whatever

 

Oasis

 

 

 

 

 

 

 

I'm free to be whatever I
Whatever I choose
And I'll sing the blues if I want
I'm free to say whatever I Whatever I like
If it's wrong or right it's alright

 

내가 무엇을 선택하든지

난 자유롭게 무엇이든 할 수 있어
내가 부르고 싶다면

블루스를 부를 거야

내가 무엇을 좋아하든지

난 자유롭게 무슨 얘기든 말할 수 있어

그 게 옳거나 틀릴지라도 

 


Always seems to me
You only see what people
want you to see
How long's it gonna be,
before we get on the bus And cause no fuss,
get a grip on yourself
It don't cost much

 

언제나 내겐

넌 항상 네가 보고 싶은 사람들만 보는 것 같아
우리가 버스에 올라타기 전에

얼마나 오래 걸릴까 
소란 피울 필요 없으니까 
감정 좀 다스려봐
그건 별로 힘든 일도 아니잖아


Free to be whatever you whatever you say
If it comes my way it's alright
You're free to be wherever you
wherever you pleasure
You can shoot the breeze if you want

 

네가 무슨 말을 하든지

자유롭게 무엇이든지 하면서 살아
내가 갈 길을 이끌어 준다면 좋아

네가 무엇을 좋아하든지 간에

자유롭게 무엇이든지 하면서 살아
네가 원한다면 넌 허물없이 얘기할 수 있잖아

 


Always seems to me
You only see what people want you to see
How long's it gonna be,
before we get on the bus And cause no fuss,
get a grip on yourself
It don't cost much

 

언제나 내겐

넌 항상 네가 보고 싶은 사람들만 보는 것 같아
우리가 버스에 올라타기 전에

얼마나 오래 걸릴까 
소란 피울 필요 없으니까 
감정 좀 다스려봐
그건 별로 힘든 일도 아니잖아


I'm free to be whatever I
Whatwver I choose
And I'll sing the blues if I want

 

내가 무엇을 선택하든지

난 자유롭게 무엇이든 할 수 있어
내가 부르고 싶다면
블루스를 부를 거야

 


Here in my mind
You know you might find
Something that you
You thought you once knew
But now it's all gone
And you know it's no fun
Yeah I know it's no fun
I know it's no fun

 

여기 내 마음 속에서
한때 네가 알았다고 생각했던

어떤 것을

넌 어쩌면 발견했을지도 몰라 
하지만 이제 그 모든 것들은 사라져버렸어
너도 알다시피 그 건 재미없는 일이잖아
그래, 나도 그 건 재미없는 일이라는 걸 알아 
그 건 재미없는 일이라는 걸 안다고


I'm free to be whatever I
Whatever I choose
And I'll sing the blues if I want
I'm free to be whatever I
Whatever I choose
And I'll sing the blues if I want

 

내가 무엇을 선택하든지

난 자유롭게 무엇이든 할 수 있어
내가 부르고 싶다면
블루스를 부를 거야


내가 무엇을 선택하든지

난 자유롭게 무엇이든 할 수 있어
내가 부르고 싶다면
블루스를 부를 거야


 


Watever you do
Whatever you say
I know it's alright
Watever you do
Whatever you say
I know it's alright

 

네가 무슨 일을 하든지
네가 무슨 말을 하든지 
괜찮다는 걸 알아
네가 무슨 일을 하든지
네가 무슨 말을 하든지
아무 문제가 없다는 걸 알잖아






'Pop Music' 카테고리의 다른 글

It Must Have Been Love - Roxette  (0) 2016.10.11
Wherever You Will Go - The Calling   (0) 2016.10.09
Voulez-Vous - ABBA  (0) 2016.10.03
If You Don't Know Me By Now - Simply Red  (0) 2016.10.02
Another Day - Paul McCartney  (0) 2016.10.02