Pop Music

Nobody Does It Better - Carly Simon

센티멘탈 쵸이 2017. 2. 5. 15:48




Nobody Does It Better


Carly Simon







Makes me feel sad for the rest
Nobody does it half as good as you
Baby, you're the best

 

 그 누구도 그 사람보다 더
슬퍼하는 나를 편안하게 만들어줄 수는 없어요
그 누구도 당신의 반 정도도 되지 않아요
나의 사랑, 당신이 가장 최고에요



I wasn't lookin'
But somehow you found me
I tried to hide from your love light

 

나는 찾아내지 못했지만
어떻게든 당신은 나를 찾아냈죠
나는 밝게 빛나는 당신의 사랑으로부터 숨으려 했었죠



But like heaven above me
The spy who loved me
Is keepin' all my secrets safe tonight

 

하지만 내 위에 있는 천국처럼
나를 사랑해주는 그 스파이가
밤마다 모든 나의 비밀을 안전하게 지켜주죠



And nobody does it better
Though sometimes I wish someone could
Nobody does it quite the way you do
Why Did you have to be so good?

 

그리고 그 누구도 그 사람보다 좋지는 않아요
가끔 나는 누군가를 바라기도 하지만 말이죠
아무도 당신이 하는 만큼은 하지 못하죠
왜 당신은 그렇게 잘 할 수 있나요?



The way that you hold me
Whenever you hold me
There's some kind of magic inside you

 

당신은 나를 붙잡아 주었죠
언제나 당신은 나를 붙잡아 주었죠
당신 안에는 뭔가 마법 같은 일이 일어나고 있어요



That keeps me from runnin'
But just keep it comin'
How'd you learn to do the things you do?

 

달리고 있을 때부터 나를 도와주었지만
그렇게 계속 오고만 있죠
어떻게 당신은 당신이 그렇게 하는 것들을 배웠나요?



And nobody does it better
Makes me feel sad for the rest
Nobody does it half as good as you
Baby, baby, darlin', you're the best


그 누구도 그 사람보다 더
슬퍼하는 나를 편안하게 만들어줄 수는 없어요
그 누구도 당신의 반 정도도 되지 않아요
나의 사랑, 나의 사랑, 나의 사랑, 당신이 가장 최고에요



Baby, you're the best
Baby, you're the best
Baby, you're the best
Darlin' you're the best
Darlin' you're the best
Baby, you're the best
Baby, you're the best
Baby, you're the best


 

나의 사랑, 당신이 가장 최고에요
나의 사랑, 당신이 가장 최고에요
나의 사랑, 당신이 가장 최고에요
나의 사랑, 당신이 가장 최고에요
나의 사랑, 당신이 가장 최고에요
나의 사랑, 당신이 가장 최고에요
나의 사랑, 당신이 가장 최고에요
나의 사랑, 당신이 가장 최고에요








'Pop Music' 카테고리의 다른 글

We Are Young - Fun.  (0) 2017.03.03
Still With You - Eric Benet  (0) 2017.03.02
Unchained Melody - Righteous Brothers  (0) 2017.02.02
It's A Sin - Pet Shop Boys  (0) 2017.01.16
Someday - Sugar Ray  (0) 2017.01.10