Pop Music

It's A Sin - Pet Shop Boys

센티멘탈 쵸이 2017. 1. 16. 23:21




It's A Sin

 

Pet Shop Boys

 



 

 

 

 

 

 

When I look back upon my life
It's always with a sense of shame
I've always been the one to blame

 

내 인생을 돌아보면
항상 수치심에 둘러싸여 있었지
난 항상 비난받는 자였어

 

 

For everything I long to do
No matter where or when or who
There's one thing in common too


내가 하고 싶었던 일 들은
그게 어디에서든, 언제이든, 누구와 함께이든
한 가지 공통점을 지니고 있었어

 


It's a Sin

 

그것은 나의 행동은 모두 죄라는 것이지

 

 

Everything I've ever done
Everything I'll ever do
Every place I've ever been
Everywhere I'm going to


내가 한 모든 일
내가 할 모든 일
내가 갔던 모든 곳
내가 가고 있는 모든 곳

 

 

It's a Sin


이 모든 게 다 죄를 짓는 것이지

 


At school they taught me how to be
So pure in thought and word and deed
They didn't quite succeed, oh no

 

학교에서 배운 바는
너무나도 순결한 생각, 말, 그리고 행동이었지
하지만 그들은 날 가르치는 데는 실패한 거지

 


For everything I long to do
No matter where or when or who
There's one thing in common too


내가 하고 싶었던 일 들은
그게 어디에서든, 언제이든, 누구와 함께이든
한 가지 공통점을 지니고 있었어

 

 


It's a Sin


그것은 바로 죄라는 것이지

 

 

Everything I've ever done
Everything I'll ever do
Every place I've ever been
Everywhere I'm going to


내가 한 모든 일
내가 할 모든 일
내가 갔던 모든 곳
내가 가고 있는 모든 곳

 


It's a sin

 

이 모든 게 다 죄를 짓는 것이지

 

 

Father, forgive me
I try not to do it
Turned over a new leaf
Then saw right through it
Whatever you taught me
I didn't believe it
Father, you fought me
'cause I didn't care
And I still don't understand


아버지, 용서하소서
난 일부러 죄를 짓는 게 아니랍니다
마음을 고쳐 먹고 새로운 인생을 살려고 했어요
하지만
당신의 가르침은 뭐든지
믿지 않았어요
내가 당신의 말에 귀를 기울이지 않았기 때문에
아버지는 나와 싸우려 들었죠
하지만 그래도 전 당신의 말은 안 믿어요

 


So I look back upon my life
Forever with a sense of shame
I've always been the one to blame

 

내 삶을 돌아 볼 때면
언제나 부끄러운 생각뿐이죠
전 항상 비난받는 자였죠

 


For everything I long to do
No matter where or when or who
There's one thing in common too

 

내가 하고 싶었던 일 들은
그게 어디에서든, 언제이든, 누구와 함께이든
한 가지 공통점을 지니고 있었어

 


It's a Sin

 

그것은 바로 죄라는 것이지

 


Everything I've ever done
Everything I'll ever do
Every place I've ever been
Everywhere I'm going to

 

내가 한 모든 일
내가 할 모든 일
내가 갔던 모든 곳
내가 가고 있는 모든 곳

 


It's a Sin

 

이 모든 게 다 죄를 짓는 것이지

 

 

 

 

 

 



'Pop Music' 카테고리의 다른 글

Nobody Does It Better - Carly Simon  (0) 2017.02.05
Unchained Melody - Righteous Brothers  (0) 2017.02.02
Someday - Sugar Ray  (0) 2017.01.10
What Can I do - Smokie  (0) 2017.01.10
Everybody Wants You - Billy Squier  (0) 2017.01.08