Pop Music

We Belong Together - Los Lobos

센티멘탈 쵸이 2016. 11. 30. 01:08








We Belong

Together

 

Los Lobos

 

 



You're mine
and we belong together
Yes we belong together
For eternity


 당신은 나의 것이에요

그리고 우리는 서로에게 속해있지요

맞아요

우리는 서로에게 속해있어요. 영원토록...

 

 

You're mine
Your lips belong to me
Yes they belong to me
For eternity

 

당신은 나의 것이에요

그리고 당신의 입술도 나의 것이에요

맞아요. 당신의 입술을 영원히 나를 위해 있어요

 


You're my,  my baby
and you'll always be
I swear by everything I own
You'll always,  always be mine

당신은 나의 것이에요. 사랑하는 사람이여

그리고 우리는 언제나 함께 할 거예요
나는 내가 가진 모든 것을 걸고 맹세합니다

당신은 언제나...언제나 나의 것이라는 것을...

 

 

You're mine
and we belong together
Yes we belong together
For eternity
Etern....
Eternity

당신은 나의 것이에요

그리고 우리는 서로에게 속해있지요

맞아요

우리는 서로에게 속해있어요. 영원토록...






'Pop Music' 카테고리의 다른 글

All Out Of Love - Air Supply  (0) 2016.12.03
More Than A Feeling - Boston  (0) 2016.11.30
I Love You - Celine Dion   (0) 2016.11.26
Don't You Want Me - Human League   (0) 2016.11.26
Remember When It Rained - Josh Groban  (0) 2016.11.22